Затверджую
Директор НВК №7
Лисенко М.І.
План роботи
шкільного клубу підприємництва
на 2016-2017 н. р.
№
|
Тема
|
Дата
|
1.
|
Презентація проекту «Шкільна Академія
Підприємництва», мета та задачі проекту, етапи реалізації. Народження команди. Організація роботи
клубу. Мета, задачі, форми роботи. Визначення назви клубу та створення
логотипу
|
|
2.
|
Інформаційна складова проекту. Знайомство з
картою сайту «Шкільна академія підприємництва», безпечне використання
Інтернету. Розробка статуту клубу.
|
|
3.
|
Психологічне заняття «Час обирає нас»
|
|
4.
|
Тренінг «Я можу вдосконалюватися»
|
|
5.
|
Тренінг лідерства.
|
|
6.
|
Хто такий підприємець? Основні риси
підприємливої людини.
|
|
7.
|
«Комунікативна компетентність підлітків»
тренінгове заняття.
|
|
8.
|
Поради молодому підприємцю. «Перспектива
успіха» тренінгове заняття на задану
тематику
|
|
9.
|
Визначення індивідуальних здібностей до підприємницької
діяльності. Тестування членів клубу.
|
|
10
|
Свойства і функції грошей
|
|
11
|
Тренінг «Гроші необхідність чи сенс життя?» Тест «Чи умієте ви поводитися з грошима».
|
|
12
|
Процес виробництва. Витрати на виробництво товарів і
послуг.
Поняття активного спілкування.
|
|
13
|
Вміння «слышать и слушать»
|
|
14
|
Ціна як сума витрат на виробництво одиниці
продукції. Прибуток від одиниці проданої продукції.
Розвиток компетентності.
|
|
15
|
Продуктивність праці. Розвиток колективізму.
|
|
16
|
Поняття про бізнес –
план.
«Хороший старт –запорука успіху» психологічна гра
|
|
17
|
Тренінгове заняття «Відповідальна поведінка»
|
|
18
|
Складання бізнес-плану власної справи (робота в групах)
|
|
19
|
Мотивація підприємницької діяльності. Психологічна
діагностика мотивації за різними методиками. Інтерпретація результатів.
|
|
20
|
Тестування на визначення підприємницьких здібностей.
Тренінгове заняття «Як себе контролювати?»
|
|
21
|
Готовність до підприємництва. Рольова гра «Доповідач -
опонент»
|
|
22
|
Основи підприємництва. Публічність
|
|
23
|
Тренінг підвищення самооцінки «Самопрезентація»
|
|
24
|
Основи підприємливості.
"Підприємливість - це риса характеру чи набуті
навички?"(анкетування)
|
|
25
|
Психолого-економічна гра з
кур’єром (вісником)
|
|
26
|
Підприємець і підприємництво. Як аргументувати свою позицію.
|
|
27
|
Дискусія «Підприємництво: за чи проти»
|
|
28
|
Витрати і прибуток.
Тренінг «Школа Життя»
|
|
29
|
Джерела доходу родини і витрати
|
|
30
|
Економічна гра «Сімейний бюджет»
|
|
31
|
Ділова гра «Вимоги до підприємця»
|
|
32
|
Тренінгове заняття
«Я і конфлікт». |
|
33
|
Тренінгове заняття
«Позитивний образ «Я» |
|
34.
|
Підведення підсумків роботи шкільного клубу
підприємців за рік. Перспективи розвитку
|
Вчитель економіки О.П. Рижко
Затверджую
Директор
СЗШ №7
Лисенко
М.І.
План роботи
шкільного клубу підприємництва
на 2017-2018 н. р.
Дата
|
Зміст роботи
|
|
1
|
Навчально-практичний тренінг «Я –
майбутній підприємець».Дискусія
«Підприємлива людина: якою вона має бути?»
|
|
2
|
«Вчимося бути підприємцями» - тренінгове
заняття
|
|
3
|
Тренінг « Я тебе розумію».
|
|
4
|
«Розбуди в собі лідера» - тренінгове заняття.
|
|
5
|
Навчально-практичний тренінг «Перші кроки
майбутнього підприємця». Гра «Підприємницька ідея».
|
|
6
|
Психологічний тренінг « Я – впевнена людина»
|
|
7
|
Створення навчальних бізнес планів. Промислова
розвідка
|
|
8
|
Психологічний тренінг « Ми - команда»
|
|
9
|
Тренінг « Публічний виступ»
|
|
10
|
Екскурсія до фінансової установи
|
|
11
|
«Державна реєстрація та початок бізнесу»
|
|
12
|
Тренінг «Організаційні форми бізнесу
|
|
13
|
Психологічний тренінг «Толерантність: що це?»
|
|
14
|
Навчально-практичний тренінг
"Підприємництво: покликання чи професія?"
|
|
15
|
«Потреби та їх задоволення»
|
|
16
|
Тренінг «Потреби та їх задоволення»
|
|
17
|
Тренінг « Сходинками до успіху»
|
|
18
|
Заняття «Світ професій»
|
|
19
|
Заняття «Для чого потрібні гроші»
|
|
20
|
Заняття «Моя майбутня професія»
|
|
21
|
Заняття
«Професії для тебе»
|
|
22
|
Заняття з економіки «Безробіття та його види»
|
|
23
|
Млинцевий ярмарок на Масляну
|
|
24
|
Цикл занять по профорієнтації:
|
|
25
|
«Вибір професії або завдання з багатьма
невідомими»;
|
|
26
|
- «Професії
для тебе»;
|
|
27
|
- «Обираючи
професію – обереш майбутнє»
|
|
28
|
Гра "Економічний калейдоскоп"
|
|
29
|
Заняття «Вибір професій та моделювання»
|
|
30
|
Заняття по підприємництву «Дохід від інвестицій
в освіту» (більше вчитишся – більше зароблятимеш)
|
|
31
|
Психологічне заняття по профорієнтації «Вибір
професій та моделювання»
|
|
32
|
Заняття з економіки «Сімейний бюджет або як
управляти фінансами у родині».
|
|
33
|
Заняття з економіки «Реклама. Види реклами.
Конкурс реклами».
|
|
34
|
Заняття з економіки «Покупець-продавець. Де
взяти товар?»
|
|
35
|
Підведення підсумків.
|
Вчитель
економіки О.П. Рижко
Затверджую
Директор СЗШ№7
Лисенко М.І.
Директор СЗШ№7
Лисенко М.І.
План роботи
шкільного клубу підприємництва
на 2018-2019 н. р.
Дата
|
Зміст роботи
|
|
1
|
Бізнес –
план як інструмент підприємницької діяльності
|
|
2
|
Риси особистості та ділові якості типового
підприємця
|
|
3
|
Визначення
кола майбутніх споживачів продукції та послуг.
|
|
4
|
Вивчення конкурентів.
Технологія визначення переваг продукції над продукцією конкурентів.
|
|
5
|
Ресурси, що потрібні для початку бізнесу. Обчислення одноразових
початкових витрат.
|
|
6
|
Бізнес – план як інструмент підприємницької діяльності
|
|
7
|
Практичний
урок.
|
|
8
|
Ділова людина та її імідж.
|
|
9
|
Сутність культури
підприємництва та ділової етики.
|
|
10
|
Складові ділової
етики.
|
|
11
|
Форми та етикет
спілкування
|
|
12
|
Секрети успішного стартапу.
Силіконова долина.
|
|
13
|
Витрати
підприємства
|
|
14
|
Загрози розумової та фізичної
праці
|
|
15
|
Постійні
та змінні витрати.
|
|
16
|
Собівартість продукції
|
|
17
|
Профільне навчання: ідеали і
реалії
|
|
18
|
Дохід та прибуток.
|
|
19
|
Показники
ефективності виробництва: рентабельність, продуктивність праці.
|
|
20
|
«Мої результати, досягнення в
навчанні та професіоналізації»
|
|
21
|
Комерційна діяльність
|
|
22
|
Канали просування товарів до споживача.
|
|
23
|
Гуртова та
роздрібна торгівля.
|
|
24
|
Особисті якості, що перешкоджають успіху
в бізнесі
|
|
25
|
Фірмові
магазини.
|
|
26
|
Споживчий
кредит. Практична робота №8 «Розрахунок розміру плати за продаж товару в
кредит»
|
|
27
|
Реклама товарів і послуг. Необхідність
реклами.
|
|
28
|
Види реклами. Розробка реклами.
Планування рекламної кампанії.
|
|
29
|
Тест на здатність до ведення
підприємницької діяльності
|
|
30
|
Кінолекторій: перегляд фільмів до
теми «Рекламна діяльність»
|
|
31
|
Вивчення конкурентів. Технологія визначення
переваг продукції над продукцією
|
|
32
|
Подолання стресів
|
|
33
|
Розвиток особистості
підприємця» Розвиток
впевненості у собі
|
|
34
|
Круглий стіл «Підсумки роботи Ліги підприємців-початківців»
|
|
35
|
Узагальнюючий урок
|
Вчитель О.П. Рижко
Комментариев нет:
Отправить комментарий